اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دبی: پل جدید در بزرگراه شیخ زاید دسترسی مستقیم به مال امارات را فراهم می‌کند

سازمان راه و ترابری دبی (RTA) قراردادی به ارزش ۱۶۵ میلیون درهم برای بهبود ورودی‌های مال امارات و خیابان‌ها و تقاطع‌های اطراف آن اعلام کرده است. این پروژه که هزینه‌ای حدود ۱۶۵ میلیون درهم دارد، شامل بهبود مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز می‌شود.

یک پل ۳۰۰ متری در بزرگراه شیخ زاید با یک لاین برای فراهم کردن دسترسی مستقیم به پارکینگ‌های مال امارات ساخته خواهد شد.

پل جدید
مطار الطایر، مدیر کل و رئیس هیئت مدیره اجرایی RTA، گفت: “این پروژه شامل ساخت یک پل ۳۰۰ متری در بزرگراه شیخ زاید با یک لاین است که دسترسی مستقیم به پارکینگ‌های مال امارات را برای رانندگانی که از ابوظبی و جبل علی می‌آیند، فراهم می‌کند. همچنین ramp فعلی در تقاطع ام سقیم به سمت جنوب گسترش خواهد یافت تا حرکت وسایل نقلیه از خیابان ام سقیم به پل موجود که به پارکینگ‌های مال منتهی می‌شود، تسهیل شود.”

وی افزود: “کارهای دیگر شامل بهبود جاده‌های سطحی به طول ۲.۵ کیلومتر در اطراف مال، توسعه سه تقاطع سطحی با چراغ راهنمایی، اصلاح ایستگاه اتوبوس در ایستگاه مترو مال امارات، تبدیل خیابان کنار هتل کمنسکی از یک‌طرفه به دوطرفه و بهبود مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری است. این بهبودها شامل آسفالت‌کاری، روشنایی، چراغ‌های راهنمایی، سیستم تخلیه آب باران و کارهای فضای سبز نیز می‌شود.”

الطایر اضافه کرد: “این پروژه زمان سفر ترافیک را که از ابوظبی و جبل علی به مال امارات می‌آید، به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و زمان سفر را از ۱۰ دقیقه به تنها یک دقیقه کاهش می‌دهد. همچنین زمان سفر برای رانندگانی که از ام سقیم می‌آیند از ۱۵ دقیقه به ۸ دقیقه کاهش خواهد یافت، که به این ترتیب کارایی و ایمنی ترافیک در جاده‌های اطراف مال را افزایش می‌دهد.”

مال امارات که در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد، سالانه بیش از ۴۰ میلیون بازدیدکننده را پذیرایی می‌کند. این مال شامل ۴۵۴ فروشگاه از برندهای معروف مد، ۹۶ رستوران و کافه و مکان‌های تفریحی منحصر به فردی مانند اسکی دبی و بزرگ‌ترین سینمای VOX در خاورمیانه است.

این مال همچنین شامل هتل‌های پنج ستاره: هتل کمنسکی مال امارات، هتل شرایتون مال امارات و سوئیت‌های هتل نووتل مال اوینیو است. علاوه بر این، به‌طور مستقیم از طریق یک پل پیاده‌رو به ایستگاه مترو مال امارات متصل است.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا